Освітнє середовище НУШ

1. Осередок навчально-пізнавальної діяльності Осередок навчально-пізнавальної діяльності призначений для створення умов, у яких учні можуть не тільки отримувати знання, але й активно їх застосовувати, розвиваючи при цьому свої пізнавальні, когнітивні та соціальні навички. Цей осередок допомагає учням стати активними учасниками навчального процесу, підготовленими до вирішення проблем і творчої діяльності в реальному житті.

2. Ігровий осередок

Ігровий осередок НУШ має на меті зробити навчальний процес більш цікавим і доступним для дітей, допомогти їм розвивати не лише академічні знання, а й важливі особистісні, соціальні та емоційні навички. Ігри створюють унікальне середовище, де учні вчаться через активну взаємодію, здобуваючи досвід, який буде корисний у майбутньому житті.

3. Дослідницький осередок

Дослідницький осередок НУШ призначений для того, щоб навчити учнів не лише засвоювати інформацію, а й активно її шукати, аналізувати і застосовувати. Це важливий елемент навчального процесу, що сприяє розвитку в учнів дослідницьких навичок, критичного мислення, творчого підходу до вирішення проблем і здатності до самостійної роботи. Такий підхід формує активних, допитливих та ініціативних людей, які готові до вирішення реальних життєвих завдань.

4. Тематичний осередок

Тематичний осередок НУШ дозволяє зробити навчання більш цікавим і змістовним, забезпечуючи інтеграцію знань з різних предметів навколо однієї ключової теми. Це сприяє розвитку критичного мислення, творчості, практичних навичок і підготовки учнів до реального життя, даючи їм змогу бачити, як набуті знання застосовуються у повсякденних ситуаціях.


5. Класна бібліотека

Осередок "Класна бібліотека" в рамках НУШ створює сприятливу атмосферу для розвитку читацької культури, покращення мовних навичок, а також для творчого та критичного мислення учнів. Це важливе середовище для формування навичок самостійного навчання, здобуття нових знань і розширення світогляду через літературу. Класна бібліотека підтримує інтерес до читання та допомагає учням стати більш освіченими, самостійними та інтелектуально розвиненими особистостями.


6. Осередок вчителя

Осередок вчителя НУШ є важливим елементом навчальної екосистеми, яка створює умови для розвитку професіоналізму вчителів, підвищення їхньої мотивації та залучення до процесу навчання. Це простір для колективної роботи, обміну досвідом, розвитку нових навичок та підтримки вчителів, що забезпечує якісну реалізацію концепції Нової української школи.

7. Художньо-творчий осередок

Художньо-творчий осередок у НУШ сприяє всебічному розвитку учнів, підтримуючи їхню цікавість до навчання і творчості, що є важливою складовою втілення сучасних педагогічних підходів.



Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати